lørdag 13. juni 2009

Fridag!


I dag har jeg helt fri! Det er så godt å våkne om morgenen og vite at i dag er det fint lite eller ingenting jeg MÅ gjøre! :) Når jeg i tillegg klarer å slappe av, senke skuldrene og nyte fridagen, så blir det ekstra bra. Og nå har faktisk hodepina sluppet taket! Jippi!


Så langt i dag har jeg kikket på hobbyblogger på internett, gjort litt husarbeid og vært ute og spist sammen med min kjære mann. I tillegg har jeg gjort ferdig dukkedåpskjolen jeg har holdt på med en stund. Den er nå overlevert til sin nye eier - søskenbarnet mitt sin eldste datter. Den minste datteren skal døpes i morgen, og da er det jo stas for storesøster å ha dåpskjole på dukka :) Mamma`n lurte på om jeg ikke skulle ha noe for den, men det vil jeg ikke. Hadde det vært en bestilling, så hadde det stilt seg annerledes, men det var det ikke. Syns det er kjempekoselig å lage ting og overraske venner og slekt med små gaver, jeg!


Nå skal jeg nyte resten av fridagen min med blant annet kryssord. We snakes!

4 kommentarer:

Hanne sa...

Gratulerer med ny blogg Line Kristine. Dåpskjolen ble nok kjempe lekker. Du har ikke et bilde da? :) Ønsker deg en fin søndag.

Line Kristine sa...

Takk, Hanne! :)

Muffin sa...

Deilig med en fridag ikke sant! Håper du fikk ladda skikkelig opp :)

Nunne sa...

Så koselig med en ny blogg!!!
og så ser jeg at du er kristen...DET var ekstra kjekt. Liker så godt når folk står fram, åpent og ærlig og sier at de tror på Jesus!
Du må gjerne stikke innom meg, det blir mye fjellturer nå på sommern, men jeg skriver litt om mange ting.
Har tre blogger, men den jeg bruker mest er bestemorshobbyblogg.... Andaktsbloggen min er ny og heter På Guds fang..
Ønsker deg en god kveld.
Fra Nunne...