mandag 29. juni 2009

Varmt, ja...


Det er varmt, ja... Noen sier at man ikke skal klage over det varme og fine været. Men jeg gjør det likevel. Nå er det for varmt for min del. Blir jo svett bare av å tenke på å gjøre noe, jo.
I går var jeg på jobb på friluftsgudstjeneste. Satt med ryggen mot sola i ca. en time. Solbrent, sa du? Eh... ja... ;)
På strikkefronten holder jeg på med et håndkle i helt enkelt rutemønster. Går ikke så fort med strikkingen heller når man blir svett og varm. Men snart er jeg ferdig :) Har veldig mange ting jeg har lyst til å strikke. Innimellom blir det så mange at jeg ikke vet helt hvor jeg skal begynne.
En strikkegals dilemma ;)

1 kommentar:

Eli A. sa...

Hei. Syns det er deilig med varmen jeg..men skjønner det kan bli varmt for mange. Norske kropper er jo ikke vant med dette. Men jeg vet at det ikke varer så lenge før vi har dårligere vær igjen, så da må man bare nyte det mens man kan.
Håndkle er fint å strikke på når man sitter ute.
Håper du har det fint, ha en fin dag !!