fredag 25. desember 2009

Juletid

Det er rart det der - jeg tenker at jeg ikke har så mye igjen når lille julaften kommer. Og det stemmer forsåvidt, men mye har en tendens til å ta lenger tid enn jeg hadde tenkt... Også går timene ganske så fort... Ja, ja. Ble nå ferdig i år også. I forholdsvis grei tid, egentlig. Spenningshodepinen lå og lurte, men klarte heldigvis å slappe av nok sånn at det ikke ble så veldig vondt.


Selve julaften var jeg som vanlig på jobb på gudstjeneste kl. 12 og kl. 16. Jeg har valgt gal "business" hvis jeg hadde tenkt å ha fri i høytidene :P Men jeg syns det er kjempekoselig å være klokker på julaften, jeg! Og når alle til slutt i gudstjenesten står og synger "Deilig er jorden", ja DA ER DET JUL! Jeg og Ole Gunnar feiret som vi gjorde det i fjor - vi to hjemme i leiligheten. God mat, pakker og film på TVn. Koselig!

I dag har vi vært hos mine foreldre og spist sodd. Det er fast tradisjon 1. juledag. Søsteren min, Kari, var også der. Nå kan jeg forresten endelig blogge luggene jeg skrev om i forrige innlegg. Det var nemlig Kari som skulle få dem, og hun hadde definitivt skjønt det om hun hadde sett dem.



Min kjære søster er nemlig en smuuuuule glad i alt som har med Irland å gjøre, derav fargene på stripene.

Det nærmer seg årsskifte, og da er det på tide å oppsummere listen med ferdigstrikkede ting for 2009. Den begynner å bli ganske innholdsrik, så det blir spennende å telle opp!

Ingen kommentarer: