onsdag 18. august 2010

Strikkedama strikker

Jeg har funnet ut at jeg er en sånn "periode-strikker", eller hva jeg nå skal kalle det. Det arter seg sånn at jeg får litt dilla på en ting og strikker mange av den tingen. Nå for tiden går det mye i pulsvarmere. Så forbered deg på at dette slettes ikke blir det siste paret du kommer til å se i denne bloggen ;)
Dette er strikket i lys grønn Sisu og har flaskegrønne perler. Jeg liker aller best babyull når jeg strikker pulsvarmere. Men så finnes ikke babyull i en grønnfarge som jeg syns passet godt til disse perlene. Så da ble det Sisu.


Har kjøpt meg perler til mer pulsvarmerstrikking. Disse fikk jeg tak i gjennom nettbutikken til http://perlamentet.no/ Kjøpte sølvfargede også, men de finner jeg ikke bilde av nå, så det ser ut som de har sluttet å selge dem :( Må sende dem en mail og høre om hvordan det ligger an. Noen som vet en annen plass man kan kjøpe sølvfargede Rocailles-perler? Panduro har en slags sølvfargede, men de er ikke farget helt gjennom...




Ingen kommentarer: