mandag 23. august 2010

Ut på tur

Fredag var vi en tur til Orkdal. Der bor Ole Gunnars farmor. Bruker å besøke henne minst en gang i året. Nå begynner hun også å bli temmelig gammel (97 år). Desto viktigere å besøke henne mens vi kan...

På vei dit var vi innom Panduro i Trondheim :) Fikk tak i det meste jeg hadde lyst på. Deriblant mer perler til pulsvarmere, oppbevaringsboks til perlene mine, såpeform, såpefarge og såpelukt. Godt fornøyd med handelen!

På pinnene nå er det blant annet julegaver. Også disse da



Lørdag var jeg faktisk på lokalradioen (http://www.budstikkaradio.no/) sin nattradio. Leste noen av diktene mine og fortalte litt om diktboka jeg ga ut for snart ett år siden. Flott å få fortelle om Jesus på denne måten også. Og litt reklame for boka er jo heller ikke å forakte ;) Har du lyst til å kjøpe boka, så bare gi meg et lite vink! Den koster 150 kroner.

Ingen kommentarer: