mandag 20. september 2010

Overraskende god service!

Som tidligere nevnt her i bloggen så kjøper jeg noen av perlene til pulsvarmere på http://perlamentet.no/. Plutselig oppdaget jeg at de ikke hadde sølvfargede perler i nettbutikken sin lenger. Sendte dem en mail og spurte om de hadde sluttet å selge sølvfargede perler. Fikk raskt svar og de skrev at deres lagre var tomme og det samme var leverandørens. Men de regnet med at de kom til å få mer etter hvert og da skulle de legges ut for salg i nettbutikken. Jeg var fornøyd med svaret og har kikket innom perlamentet innimellom for å se om de har fått mer. Så, i går kveld, fikk jeg en mail fra dem. De ville bare fortelle meg at de nå hadde fått inn sølvfargede perler igjen og ønsket meg en fin kveld. Da måtte jeg bare sende mail tilbake og takke for opplysningen og for overraskende god service! Neimen ikke alle bedrifter som hadde tatt seg bryet med å gjøre noe sånt! Så da syns jeg de fortjente en ekstra takk for det :)

2 kommentarer:

Hanne sa...

Så snilt gjort av dem å sende en slik mail da, det var virkelig servicen sin. Tusen takk for en veldig hyggelig kommentar på bloggen min Line. Ønsker deg ei fin og inspirerende helg :)

madeleine sa...

Så bra :D