tirsdag 7. desember 2010

Hummer og kanari

Dette blir et skikkelig hummer og kanari-innlegg. En blanding av litt av hvert. Først en skikkelig gladnyhet! Lenge siden jeg har skrevet noe om Simon søskenbarn nå. Han avslutter i disse dager sitt andre opptreningsopphold på CatoSenteret. Og han gjør store framskritt! For ikke lenge siden fikk vi høre at han gikk med rullator. Nå går han med krykker. Ergo er ikke bare gåfunksjonen, men også balansen betraktelig bedret! Kjenner jeg blir varm og glad langt inni hjerterota! Samtidig får jeg frysninger med tanke på hvor nært det var at vi mistet både Simon og lillesøster Alma... :S

Ellers så har jeg laget en overraskelsespresang til en god venn og kollega. Hun har vært til god hjelp i forbindelse med et prosjekt jeg holder på med. Kanskje jeg forteller mer om det her i bloggen senere. Hun skal i allefall få lilla lommetøfler med lilla, blomsterformede perlemorsknapper på.



Sammen med tøflene skal hun få et kort med en liten hilsen på. På kortet har jeg festet denne


Kona til en tremenning av meg skrev på Facebook for noen dager siden at hun hadde bakt pepperkakemuffins. Det syns jeg hørtes spennende ut og hun sendte meg link til oppskriften. Den finner du her. I oppskriften står det at du skal ha blåmuggost oppå, men det har jeg plystret en lang marsj i. Prøvde å bake sånne for første gang i kveld. Og de ble kjempegode om jeg skal si det selv ;) Anbefales!

1 kommentar:

Marion sa...

Så bra at det går bra med søskenbarnet ditt! :)
Flittig dame er du, lommetøfler i lange baner og baking! Dyktige deg ;) Må vel kanskje prøve sånne muffins en dag... Klem