lørdag 12. februar 2011

Takk Gud for hostesaft!

Trodde jeg skulle bli forholdsvis raskt frisk, jeg. Så i hvert fall ikke for meg noe særlig hosting i forbindelse med denne forkjølelsen i og med at jeg ikke var så veldig sår i halsen. Men der tok jeg feil. Jeg hoster og hoster og hoster. Det går greit nok hvis jeg passer på å suge på en pastill eller drikke noe jevnlig. Men det hjelper ikke nok hele tiden. Så for noen dager siden tok jeg en ekstra liten pause på jobb. Ga beskjed om at jeg skulle komme tilbake om ei lita stund. Jeg måtte bare på apoteket og kjøpe hostesaft. Jeg holdt på å bli sprø... :/

Tørrhoste er kjedelige (og slitsomme!) greier. Det klør som bare det i halsen, men å hoste hjelper lite. Det gjør det heller bare verre, for da irriterer jeg halsen. Ja, ja. Det blir bedre etter hvert, men jeg begynner å bli dugelig utålmodig og lei. Nå har jeg vært syk i over ei uke og det syns jeg klarer seg! Så det, så! ;)

Ingen kommentarer: