tirsdag 24. mai 2011

Pulsvarmere

Jeg syns disse pulsvarmerne jeg fant på Ravelry er så fine. Ble ferdig med den første nå i kveld. Litt dårlig bilde i og med at det er tatt med mobilkamera. Var så klart flatt batteri på digitalkameraet akkurat nå. Jeg orket ikke å vente på at batteriet skulle lades. Tålmodighet er en fraværende egenskap akkurat nå ;)


Jeg har brukt svart og lilla Silja-garn fra Nille. Det er fordelen med å ha et garnlager - man trenger ofte ikke å vente med å begynne på et nytt prosjekt fordi man ikke har garn til det. Hehe! Jeg valgte den minste størrelsen i oppskriften og pinner nr. 2,5. Det ble ganske smale pulsvarmere akkurat passe til mine tynne, små hender. Så hvis jeg skal strikke flere par kommer jeg nok til å gå opp til pinner nr. 3.

4 kommentarer:

Marion sa...

Sjå den ja! Denne bli bra ja :)
Takk ferr at du deltar i mon Give Away! <3

Kristine sa...

Så fine de var, Line Kristine! Regner med du legger de ut som et eget prosjekt på Ravelry så det går an å like dem der og?

Maria H sa...

Ååå, fine!

Line Kristine sa...

Takk, alle sammen! :)