onsdag 15. juni 2011

Prosjekt og overraskelse

Et av strikkeprosjektene jeg holder på med nå er et rillestrikket trekantskjerf i Fabel. Ikke helt mine farger, så det kan godt hende det blir med og selges på husflidsmessa på Inderøya til høsten. Vi får se. Kjekt å strikke sånne skjerf i flerfarget garn. De blir fine i bare en farge også, men spennende å se hvordan flerfarget garn lager mønster.


I kveld har jeg gjort ferdig og sydd sammen nok et par pulsvarmere. Dette paret skal bli en overraskelsesgave til ei god venninne. Tror ikke hun leser bloggen min, men så lenge jeg ikke sier noe mer om hvem det er, så blir det heller ikke avslørt før gaven overleveres ;)

2 kommentarer:

Marion sa...

Fint sjal og pulsvarmere ja:) Blir med en del på den messa ja tenker jeg;)

Line Kristine sa...

Det blir nok det ;)