onsdag 31. august 2011

Som en liten unge som har fått en godtepose

Ja, akkurat sånn følte jeg meg da jeg hadde kjøpt dette bladet. Du vet den kriblende følelsen i magen. Du vil helst vente med å åpne godteposen (eller i dette tilfelle bladet). Du vil helst spare det ei stund, nyte at "godteposen" er full. Spenningen med å ikke vite helt hva du får, du bare vet at det er noe bra. Godt å kjenne på den spennings-krible-glede-følelsen ei stund :)


Jeg syns dette er et bra blad. Mange og varierte oppskrifter. Noe for en hver smak, rett og slett. Fant umiddelbart flere prosjekter jeg har lyst til å prøve meg på.

2 kommentarer:

Marion sa...

Har stått å tatt på det bladet flere ganger...men har vært streng med meg selv å sakt at det der trenger jeg IKKE for har nok oppskrifter....hmmm eller kanskje ikke? ;)

Line Kristine sa...

Vi er vel flere som for såvidt har nok oppskrifter. Men denne gangen lot jeg meg friste til å kjøpe ett blad til ;)