mandag 16. juli 2012

Aaaaaaaaaarg!

Ble ferdig med mobilvotten i går kveld. Improviserte litt på toppen, så den er ikke fullt så spiss som i oppskriften. Jeg er generelt pirkete når jeg lager noe, så det skal mye til at jeg blir helt fornøyd med et strikkeprosjekt f.eks. Ikke 100% fornøyd med denne heller, men syns da ikke den så så ille ut. Helt til jeg ser på bildene nå at jeg har strikket feil på framsida. Aaaaarg! Så irriterende! Hadde uansett ikke tenkt å gi bort denne, så den får vel være et sånn prøveeksemplar. Men fy så irriterende, da! :(


3 kommentarer:

Marit Johanne sa...

Jeg måtte lete lenge før jeg fant feilen :) Jeg hørte en gang at amish-folket alltid la inn en feil når de lagde et håndarbeide, for det skulle ikke være fullkomment, bare Guds verk kunne være fullkomment. Men vet ikke om det gjelder når vi gjør feil uten å oppdage det før det er for sent ;)

Line Kristine sa...

Godt at feilen ikke er så veldig tydelig, da...
Kunne vært fristende å bruke den amish-forklaringen, da ;) Men denne feilen er jo ikke strikket inn med viten og vilje, så da teller det nok ikke ;)

Berit sa...

Det var en kjempeide og strikke den som en vott, flotte var dem.
Jeg kan ikke se feilen og så lenge det er håndlaget skal det ikke være helt perfekt :)
Ha en fin kveld.