lørdag 15. desember 2012

Hemmelig prosjekt

Da kan jeg endelig vise fram mitt hemmelige prosjekt. Har ikke turt å nevne det her i bloggen engang. Ville være sikker på at jeg fikk det til først. For å være ekstra sikker, strikket jeg prøvelapp til og med. Det er neimen ikke ofte! ;) Jeg har da strikket et sånt skjørt (bilde fra Sandnes-garn sitt hefte Tema 29 Marius).
 
 
Jeg valgte litt andre farger enn de tradisjonelle Marius-fargene. Mitt ble mørkebrunt, hvitt og beige. Mangler bare strikk i livet nå, men det kjøper jeg på mandag.

 
Tanken er å innvie det på tirsdag. Men jeg får ikke helt bestemt meg. Blir det på en måte fint nok til å bruke på julelunsj/juleavslutning på jobben?

5 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Kor flink du er !!
Eg likte fargane.

Ha ein fin laurdagskveld :)

Berit sa...

Kjempefin skjørt, herlige farger!
Klart du kan bruke det på julelunsj det er jo bare helt lekkert :)

Beate sa...

Så fint! Jeg vet ikke hvilke tradisjoner dere har for julelunsjen på jobb, men jeg hadde ihvertfall gjerne gått i det skjørtet på julelunsj på jobb

Bundingen sa...

JA! Det er fint nok i massevis! Bruk det, og vær stolt av det fine skjørtet ditt!

Ha ei fortsatt fin førjul!

Klem fra Ingunn

Marit Johanne sa...

Så lekkert skjørt! Nydelige farger. Jeg ville brukt det, julelunsj er vel ikke sånn stivpynta, så da må det passe perfekt.