tirsdag 19. februar 2013

Tuer, nok en gang

Jeg har ikke så mye spennende å vise fram på bloggen min for tida.
 
 
Har flere prosjekt på gang, og da går det lett litt tid før noe blir ferdig og kan blogges.
Noen tuer har jeg da likevel fått ferdig. Det er et veldig kjekt TV-strikketøy. Også blir det jo veldig kjekke gaver av det. Kjekt å ha liggende! :)
 
Ikke så helt enkelt å få tatt gode bilder på denne tida av året. Dette bildet ble tatt inne og på kveldstid, så det ble litt så som så. Tuene har i hvertfall rutemønster. De er strikket i Petunia på pinner nr. 3,5. Petunia er ikke det billigste garnet å strikke tuer av, akkurat. Men det fins i så fine farger og gir tykke, gode og myke tuer.
 

3 kommentarer:

Berit sa...

Kjempefine kluter også er de så gode og bruke! Herlige farger :)

Bundingen sa...

Nydelige farger på kopptuene dine! Minner meg om vår. Disse pynter opp både i skuffen og på benken, og vaskinga går også lettere med fine kluter.

Ha ei fortsatt fin uke!

Klem fra Ingunn

Kristin Kreativius sa...

Selv om det 'bare' er kluter blir jeg så imponert! Du har mønster på klutene dine til og med! De ble veldig fine! :) Ha en god dag:)