lørdag 1. juni 2013

Jeg lever ennå, altså! ;)

 
To uker uten et eneste livstegn her i bloggen. Ikke bra ;) Holder på med noen litt større prosjekt, og da kan det ta tid før man har noe ferdig å vise fram. Begrenset hvor mange underveisbilder du har lyst til å se av Marius-selekjolen, regner jeg med. Nå har jeg kommet så langt at jeg ganske snart skal dele til fram- og bakstykke. Ikke lange biten igjen, da!
 
Ellers strikker jeg blant annet sitteunderlag som skal toves. Det er fin, passe tankeløs strikk å ta med ut når man skal nyte finværet. Strikker dem i Østlandsgarn på pinne nr. 6, så det går unna.
 
Kommer sterkere tilbake etter hvert med ferdige prosjekt :)

1 kommentar:

Bundingen sa...

Kjenner til det der, litt igjen her og litt igjen der. Jeg har 4 par tøfler som mangler såler, men det er jo ikke sesong heller da. Uansett er det artig å lande et prosjekt så det kan blogges.

Riktig god helg!

Klem fra Ingunn