søndag 23. mars 2014

Sokker i flere varianter

Da søstra mi fikk se bilde av de små sokkene jeg strikker, kom det spørsmål om ikke jeg kan strikke sånne til sønnen hennes. Ønsket størrelse: liten knert ;) Og det kan strikketante Line ordne, vettu!

Lille Emil er snart 6 mnd. Men han har lang fot, så jeg lager størrelse 12-18 mnd., så får de ta dem i bruk når de blir passelige. Er ferdig med den første og har begynt på nummer to. På bildet ser du sokken sammen med hånda mi. Ikke akkurat så stor, nei :)


Kom på at jeg har jo ikke vist fram siste ferdige par med snurrestrømper. Ikke så helt enkelt å få fram brunfargen riktig på bilde, fant jeg ut. Men her er det i hvertfall nesten helt riktig. De er bare litt mørkere brune i virkeligheten. Disse skal bli en gave.


Ønsker deg en fin søndag! Så blogges vi!

1 kommentar:

Snertne sneller og små nøster sa...

Slike snurrestrømper skal jeg strikke altså - har lagt mønsteret under favoritter :-) Heldige lille knert ;-)

Ha det godt - klem Siv