mandag 14. juli 2014

Lyslenke

Bloggen min skal aldri, som nevnt i forrige blogginnlegg, bli noen interiørblogg. Men nå når vi har flyttet og skal ordne det fint i en (for oss) ny leilighet, er det kjekt å kunne dele noen bilder av det også.

I dag har jeg kjøpt meg noe jeg har hatt lyst på lenge. På butikken CARTOFFLENE her i Verdal kjøpte jeg meg en lyslenke, en sånn med baller i forskjellige farger. I og med at jeg er glad i lillafarger, falt valget på denne varianten. Bildet er lånt fra nettsiden til CARTOFFLENE og viser godt hvordan fargene er.


Her har jeg hengt opp vår lenke på veggen, like ved TV`n. Dette bildet tok jeg tidligere i dag mens det ennå var lyst ute.


 Og her er et bilde tatt senere i kveld når det hadde blitt mørkere.


Litt vanskelig å se fargene godt på disse bildene. Du skulle helst sett det "live" :) Men du får nå et visst inntrykk. Jeg er i hvertfall godt fornøyd med kjøpet!

1 kommentar:

Bundingen sa...

Det ble lekkert med lyslenke! Har visst ikke fått med meg denne moten, jeg. Lykke til i ny bolig!

Ha en fin julidag! Her er det vasking på agendaen nå på morgenkvisten.

Klem