torsdag 3. juli 2014

Mørk lilla og oker

Jeg tror dette er en fargekombinasjon man enten liker godt eller syns er helt skrekkelig ;) 
Jeg syns i hvertfall det ble stilig!

Dette ble mitt reisestrikketøy forrige uke. Det vil si, jeg hadde med meg garn til flere prosjekter, men det ble nå dette jeg konsentrerte meg om.

Her er det strikking på hotellet.


Nummer to ble påbegynt på toget på vei hjem.


Du har kanskje skjønt hva jeg strikket? Hvis ikke, så ser du svaret på neste bilde :)


Nummer to ble ferdig i går kveld. Da var vi kommet hjem igjen. Føltes litt malplassert å stå på altanen i sol og over 20 grader for å ta bilde av ull-lugger, altså. Dessuten ser de litt sånn krøllete ut på bildet. Men det er fordi jeg ikke har vasket dem eller noe.

Disse luggene (sammen med flere par jeg har strikket) skal sendes til Frelsesarmeens og Familiens aksjon "Sokker som varmer".

Klikk på linken og les mer om aksjonen. Oppfordrer deg til å bli med! :)

3 kommentarer:

Bundingen sa...

Spreke sokker! Jeg liker fargene! Godt formål å strikke til. Selv om sola skinner nå, vet vi alle at det blir kaldt igjen.

Fortsatt god sommer!

klem

Huldr sa...

Herlige farger i mine øyne :)

Siddis back home sa...

de var flotte! Ha en fortsatt fin helg!