søndag 13. juli 2014

Over en uke siden sist

Nå har det gått over en uke siden jeg blogget sist. Hovedårsaken er vel at vi har flyttet. Da tar det litt tid å komme seg noenlunde i orden, og bloggen blir nedprioritert. Riktignok har vi flyttet bare noen hundre meter, men som ei jeg vet av så klokt sa; alt må være med likevel.

Men jeg har i hvertfall fått lokalisert strikkepinner og garn i flyttelasset, så da blir det vel mer å blogge om etter hvert også. Denne uka har det i tillegg vært tropevarme i Trøndelag. Så da går det i småstrikk i bomull som f.eks. kopptuer.

Da vi begynte å pakke ut ting og tang i den nye leiligheten oppdaget vi at vannkokeren hadde takket for seg. Den hadde tjent oss (les: mest te-drikkende meg) trofast i vel 8 år. Men når det først skulle bli sånn, så passet det jo veldig bra at det skjedde akkurat da Kitch`n hadde tilbud på vannkokere. De fins i flere forskjellige, knæsje farger, bare se her. Vi kjøpte likså godt en rød en. Syns rød er en kjempefin farge, jeg :)
Dette blir nok aldri en interiørblogg, det trenger du ikke å bekymre deg for ;) Men jeg fikk bare så lyst til å vise den fram. Stilig, ikke sant?


Ellers, så vises det hvor vi bor. Du vet du bor i Verdal`n og at det nærmer seg Olsok når lyktestolpene i sentrum blir pyntet med disse. Olsok markeres naturlig nok stort her i kommunen i og med at Stiklestad ligger her. 


Til slutt i dette blogginnlegget vil jeg bare minne om min Give away! Trekning på onsdag, altså 16. juli. Bildet nedenfor er link til et tidligere blogginnlegg. Du deltar ved å legge igjen en kommentar der.


Ønsker deg en fin søndag videre, hvor du enn er og hva du enn gjør!

3 kommentarer:

Siddis back home sa...

Flott vannkoker og ser ut til å være et gøy sted du har flyttet til! Ha en fin søndag!

Bundingen sa...

Det går tregt med blogginga her også i sommervarmen. Gratulerer med ny leilighet og flott vannkoker!
Skulle gjerne vært en tur til Stiklestad og sett Olsokspelet igjen.

Fortsatt god sommer fra Ingunn

Huldr sa...

Gratulerer med ny leilighet, og stilig vannkoker!

Jeg har sett Spelet flere ganger, har vært en del på Verdal om sommeren :)