onsdag 24. september 2014

Litt farge må til!

 Jeg holder på med to strikkeprosjekter for tida.
Det ene er mørkegrå votter som skal toves. Oppskriften finner du her.


Under flyttingen i sommer kom votteoppskriften min på et eller annet vis bort. Det var jo for såvidt ikke verre enn å kjøpe ny. Men da trengtes det litt fargelegging. Syns det er så kjekt jeg, for å holde styr på hvilke tall som hører til hvilken størrelse. Så om jeg strikker str. small nå f.eks. så vet jeg at jeg skal holde meg til de gule tallene. Snedig! :)


 Det andre prosjektet jeg har på pinnene er snurrestrømper. Strikker med lys grå Sterk.


Ble mye grått ei stund her nå. Må strikke noe med mer farge snart, kjenner jeg.

1 kommentar:

Marit Johanne sa...

Så smart med den fargemerkinga på mønsteret! Det er stadig nye tips å plukke opp :) Og fine ting du strikker!