mandag 13. juli 2015

Ferdige vepselugger.

"Vepseluggene" er ferdige! Får litt sånn vepseassosiasjoner når jeg ser disse, nemlig :)
Foreslo i et tidligere blogginnlegg at kanskje en Lillestrømtilhenger kan finne på å like dem. Men med en kollega fra Rognan i Nordland ble jeg aller vennligst minnet om at det kunne likså godt være en Bodø/Glimttilhenger ;)

Luggene er strikket i svart Smart og gult superwash-garn fra Europris. Godt og vel 100 gram mindre i garnlageret. Kjekt!


I går var vi hos foreldrene mine på middag. Mens vi var der knipset jeg noen bilder av blomster i stua deres. Først en rose,


Og så en orkidé.


I dag har jeg hatt fri. Jeg har sånn "prestefri", altså fri hver mandag. Forskjellen er at prestene ofte jobber i helgene, det gjør ikke jeg ;) Men i morgen skal jeg på jobb igjen. Ganske rolig på kontoret for tida, og ikke er vi så mange der heller. Men noen må holde (kirke)hjulene i gang om sommeren også. Og vi har det da trivelig sammen vi få som ikke har ferie akkurat nå også.

Ønsker deg ei god natt og en fin tirsdag!

1 kommentar:

Siddis back home sa...

Flotte sokker og bilder, ha en fortsatt god sommer!