onsdag 1. juli 2015

Litt fra min dag.

Det vil si, litt fra i går også, da. For i går kveld ble jeg ferdig med de rosa luggene.


I dag har jeg blant annet vært på kafé sammen med tidligere kolleger. De er pensjonister nå, og bruker å treffes på kafé hver tirsdag formiddag. Kjekt å stikke innom og treffe dem når jeg har mulighet (les:ferie).


Og så har jeg begynt på et nytt par med lugger. Disse blir røde :)


I dag dro min kjære til Østersund på fotballcup. Så da blir jeg hjemme alene til lørdag, gitt. Håper dagene går fort. Savner han allerede, jeg...

2 kommentarer:

Bundingen sa...

Noe av det fine ved å være fra hverandre er å kjenne på savnet, og tenk på hvor mye det er å fortelle når man møtes igjen! Litt alene-tid er sunt, tror jeg.
Lykke til med labbene(nordmørsk ord for sokker)!

God ferie fra Ingunn, hjemme igjen i Uvdal

mimouna sa...

Koselig med kafebesøk. Og fine, rosa raggsokker. :)

God sommer!