søndag 23. august 2015

Teppestrikking.

Strikker på et babyteppe for tida. Har strikket teppe med dette mønsteret flere ganger tidligere. Denne gangen strikker jeg med Dale babyull i fargen sand. Den er litt mørkere enn på bildet, altså lys, lys brun.


Mottaker skal bli mamma om noen måneder. Kan ikke skrive mer spesifikt i tilfelle hun er innom bloggen min og leser. Hun vet ikke noe om teppet, og jeg vet heller ikke om det blir gutt eller jente. Så da måtte jeg velge en farge som kan passe til begge kjønn.

Håper hun blir glad for overraskelsen når jeg etter hvert blir ferdig. 

2 kommentarer:

Huldr sa...

Kjempefint teppe! Sånne teksturmønstre gjør seg veldig godt. Det blir helt sikkert mottatt med glede!

Bundingen sa...

Et hjemmestrikka babyteppe kommer nok til å bli godt mottatt. Jeg hadde ihvertfall blitt veldig glad for en så fin barselgave. Du er snill!

God mandagskveld fra Ingunn