mandag 16. november 2015

Fru sjølkritisk lager gelelys ;)

I dag var jeg innom denne butikken. En "godtebutikk" for kreative :)


Der kjøpte jeg bl.a. gelelysmasse og såkalte rub ons. Det er tekst som du kan "gnikke" fast på f.eks. glass.


Har du noen gang prøvd å ta bilde av et blankt gelelys? Det er ikke så helt enkelt, men det hjalp på da jeg tente det. Da kom teksten tydeligere fram også.


Ble riktignok en del bobler i lyset mitt. Det er visst fordi jeg rørte i lysmassen mens jeg ventet på at den skulle smelte. Og det er da fru sjølkritisk dukker opp og finner ut at det ikke ble bra og allting. Prøver å trøste meg med at det er bobler i lyset på Panduro sine inspirasjonssider også ;) Kjøpte forresten rødt fargepulver også, så neste lys blir antageligvis julerødt. Det har jeg laget før, og da vistes ikke boblene så godt. Hm... Kanskje jeg i alle fall skal la være å røre så mye neste gang? Eller kanskje jeg skal prøve å overbevise meg selv om at dette også ble fint???

3 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Så flink du er!
Koseleg syssel no om hausten.

Fin veke :-)

Bundingen sa...

Jeg synes du skal være fornøyd så langt. Du har vel hørt om gledes-bobler?
Lykke til med lysa! Her går det bare i strikking og baking.

Klem fra Ingunn

Gurimalla! sa...

Så fint lykt!