onsdag 13. januar 2016

Det er ikke størrelsen det kommer an på ;)

På kjøkkenet har vi et lite vindu hvor vi pleier å henge opp adventsstjerna. Nå når den er tatt ned ble det så mørkt borti der. I og med at vinduet er så lite, så vil en vanlig lampe av noe slag blokkere for det meste av utsikt. Men hva om jeg kunne finne noe som kunne henge litt sånn rundt vinduet, evt. på veggen like ved? Det var da jeg fikk en idé! Og dermed gikk turen til Nille. Der kjøpte jeg en lyslenke med små "baller" på (klikk på bildet, så kommer du til Nilles sider og kan lese mer om den).


Så hengte jeg den opp i hjørnet av vinduet. Ikke det helt enkleste å ta bilde av, men du skjønner tegninga.


De er ikke så store hver "ballen", men de lyser bra opp likevel. Det er ikke størrelsen det kommer an på ;)

2 kommentarer:

Lisbeth sa...

De er fine de lyslenkene :) Jeg har lagt mine i en vase og satt i vinduskarmen ;)

Beate sa...

Det ble fint! jeg har som lisbeth over her lagt mine i en stor blomstervase