tirsdag 12. juli 2016

Doing it the russian way

Jeg har lenge visst at jeg strikker vrangt annerledes enn mange andre strikkere jeg kjenner. Nå har jeg funnet ut at jeg gjør det på den russiske måten. Ja, ja. Samme det, bare det blir rett! Eh, vrangt... ;)

Nå for tiden går det en del i små lugger. Det tidligere nevnte paret i fargen Rosa drøm er ferdig.



Og jeg er godt i gang med et par til i fargen texMex.


Går fort å strikke sånne småting. Begge disse parene er i str. 2 år.

Ønsker deg en god uke videre, enten du har ferie, jobber eller hva du enn bedriver dagene med!

4 kommentarer:

Bundingen sa...

Samma det vel, vrangt er vrangt! Nå lærte jeg noe nytt i dag også!

Fortsatt god sommer!

Klem

Anne-Lill sa...

Jeg visste ikke at det var flere måter å strikke vrangt på, men samme det, så lenge det blir vrangt...

Monstermønster sa...

Koselige sokker! Det er kjekt med litt småstrikk på pinnene om sommeren.

Og jeg strikker også vrangt litt rart, fikk jeg høre på strikkekafe en gang. Den er litt tungvinn i forhold til andre, men siden jeg er vant til den, så går det jo kjapt allikevel :)

Berit sa...

Jeg strikker vrangt på denne måten når jeg strikker frem og tilbake da blir det mye jevnere :) Herlige sokker du har strikket!