tirsdag 26. juli 2016

En nydelig liten gutt

Her går det en del i strikking av små lugger. På pinnene nå er et par i lillafarger. Eller purple som min snart tre år gamle nevø ville sagt, vel og merke med skikkelig britisk aksent. Noen har sittet og sett på engelskspråklig film på Youtube ;)


Nevøen min er selvfølgelig en nydelig liten gutt, som det står om i overskriften til dette blogginnlegget. Men det var ikke han jeg først og fremst tenkte på da jeg skrev det. Nei, jeg tenkte på et bilde jeg fikk i en melding på Facebook for noen dager siden. Husker du jeg strikket dette babyteppet i begynnelsen av juni?


Da teppet ble overrakt var ikke den lille født ennå. Han kom til verden den 19. juli. Så, fire dager etter fikk jeg en melding på Facebook fra mamma`n. Det var bilde av den nydelige lille gutten som lå og sov med teppet over seg. Sånne bilder er så kjempekoselige å få! Det varmer en strikkedames hjerte! :)

Ingen kommentarer: