tirsdag 19. juli 2016

En rett og en vrang. Rundt og rundt.

Tredje par med små lugger er ferdig. Også dette i str. 2 år. Jeg har begynt på det fjerde paret, men fant ut at det hadde vært kjekt med litt variasjon.


Så da ble det noe lite og lyserosa. Det startet med en rett og en vrang. Rundt og rundt... Og så jeg som ønsket meg variasjon. Skjønt, litt variasjon ble det jo. For på luggene er det to rett og to vrang mye av tiden ;)


Etter dette bildet ble tatt har jeg kommet lenger og dermed blitt ferdig med ribben. Det var bare femten omganger, så jeg hadde tenkt at det kanskje kom til å gå ganske kjapt. Men med 122 masker på hver omgang, så blir "bare" femten omganger 1830 masker. Ja, ja. Nå er ribben i hvert fall ferdig, som sagt. Og da skjer det ting på dette prosjektet, så det blir mer variasjon. Hva det skal bli får du se etter hvert!

2 kommentarer:

Timotei sa...

Rett og vrangt blir aldri feil vet du:)
Gleder meg til å se hva det skal bli :)

Berit sa...

Spennende å se hva dette skal bli :)