mandag 15. august 2016

Fra hæl til tå

Tidligere syns jeg det var veldig til tiltak å plukke opp masker langs hælen før jeg skulle strikke framover mot tåa. Dermed hadde lugger jeg strikket en tendens til å bli liggende halvferdige en stund før jeg tok meg selv i nakken og plukket opp maskene.


Nå, derimot, syns jeg det er helt greit. Nå er det mer tiltak å strikke tå. Det er nok fordi det blir færre og færre masker, og dermed trangere underveis. Det hjelper litt å tenke på at jeg er veldig snart ferdig når jeg begynner på tåa, da... Men likevel er det i blant tåstrikkinga som blir utsatt og gjør at luggene ikke blir så fort ferdige som de kunne ha blitt. "Problemet" har forflyttet seg fra hæl til tå...

Men, men. Det er jo egentlig et filleproblem, om det i det hele tatt kan kalles et problem :) Nei, jeg får vel fortsette å være streng med meg selv. Så blir det ferdige lugger, MED tå :) Dette blir det sjette paret med smålugger i Fabel. Alle seks parene skal bli med på husflidsmesse i slutten av oktober. Håper noen får lyst til å kjøpe dem og andre ting jeg tar med meg dit!

Ingen kommentarer: