torsdag 22. desember 2016

Perlejuletre

Inspirert av Marit Hovland/borrowmyeyes har jeg laget julekort med perlejuletre. Jeg kjøpte doble julekort (og tilhørende konvolutter) på Panduro. Perlene er rocaille, også de kjøpt på Panduro. Har noen få av dem (kremt...) etter at jeg strikket en del pulsvarmere med perler tidligere. Garnet er mørkegrønt ullgarn, nærmere bestemt Finull. Da ble det skikkelig granbar-farge. 


Marit Hovland har klippet ut stjerner og limt dem på sine kort. Jeg tok en litt mer lettvint vri og kjøpte gullstjerne-klistremerker.


Til slutt en tegning fra Absurdgalleriet, av Jorunn som ikke klarer å holde maska. Jeg digger ordspill, og om de er strikkerelaterte så gjør ikke det noe heller! :)

2 kommentarer:

Bodil sa...

Så fint, og så smart ide til julekort :)
Ynskjer deg ei god julefeirng :)

Siddis back home sa...

Flott julekort, ha en fin romjul!